Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe. Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej ...
Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe. Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej ...
Prognozy na 2024 r. i kilka kolejnych lat mówią o rosnącej wartości rynku usług logistycznych realizowanych na rzecz ehandlu. Obecnie trwa walka o światowe podium, ale …
Odblokowanie międzynarodowego handlu elektronicznego: innowacyjne rozwiązania logistyczne dla wzrostu transgranicznego. W dzisiejszym szybko zmieniającym się krajobrazie sektor handlu elektronicznego rozwija się w niespotykanym dotąd tempie. Wraz ze wzrostem zakupów online, który przyspieszył w czasie pandemii, przyszłość logistyki stała się …
Historia handlu elektronicznego (e-handlu) nie jest długa. Pierwsze sklepy w Inter-necie zaczęły powstawać w latach 90. XX wieku. Amazon został założony w 1994 r., a eBay w 1995 r ...
PDF | On Jan 1, 2014, Arkadiusz Kawa published Logistyka w obsludze handlu elektronicznego | Find, read and cite all the research you need on ResearchGate
szczególności handlu elektronicznego w ramach rynku wewnętrznego3 zawierające definicję usług społeczeństwa informacyjnego. Drugim źródłem, które w związku ze specyfiką prawa Unii Europejskiej odgrywa rolę co najmniej równie istotną co akty prawne, a którego analizą zajmuję się w drugiej części artykułu,
Logistyczne aspekty wynikające z funkcjonowania handlu elektronicznego w ujęciu teorii i praktyki. January 2009; Authors: Teresa Gajewska. Cracow University of Technology; Download full-text PDF ...
W dzisiejszym globalnym świecie handlu elektronicznego, logistyka cross-border stała się integralną częścią strategii biznesowych wielu przedsiębiorstw. Firmy, które chcą …
7 najważniejszych światowych trendów w handlu elektronicznym, które warto obserwować. 1. Ciągły rozwój handlu mobilnego; 2. Rozwój zakupów aktywowanych głosem; 3. Rozwój handlu w mediach społecznościowych; 4. Rozwój transgranicznego handlu elektronicznego; 5. Rozwój handlu elektronicznego opartego na subskrypcji; 6. Rozwój ...
Pojęcie transgranicznego handlu e-commerce stało się na tyle popularne, że dorobiło się już swego własnego skrótu: CBEC (Cross Border E-Commerce). Od lat Polacy …
W obliczu trudności ekonomicznych, coraz bardziej uciążliwej inflacji oraz niepewności rynkowej, wiele przedsiębiorstw znajduje przestrzeń do rozwoju w …
— uwzględniając komunikat Komisji z dnia 22 października 2009 r. w sprawie transgranicznego elek tronicznego handlu konsumenckiego w UE (COM(2009)0557), — uwzględniając analizę zatytułowaną „Ocena tzw. tajemniczego klienta (mystery shopping) transgranicz nego handlu elektronicznego w UE" przeprowadzoną w imieniu Komisji Europejskiej, DG SANCO, przez …
Odblokowanie międzynarodowego handlu elektronicznego: innowacyjne rozwiązania logistyczne dla wzrostu transgranicznego. W dzisiejszym szybko zmieniającym się …
Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego. Red. . Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2020, 212 s. ISBN 978-83-66199-82-8 . Bibliografia refWorks: RT Book, Whole. SR Electronic(1) A1 Majchrzak-Lepczyk, J. A2. T1 Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego. PB Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. PP Poznań. YR 2020 ...
KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO ... „Model prawny UNCITRAL dla handlu elektronicznego z przewodnikiem realiza-cyjnym", przyjęty jako Rezolucja Zgromadzenia Ogólnego ONZ. W tym akcie pod-chodzi się do handlu elektronicznego jak do zjawiska ogarniającego ogromną gamę zagadnień ze sfery międzynarodowego obrotu towarowego. …
Przyszłość handlu elektronicznego Sprzedaż online się nie kończy. Wraz z rozwojem technologicznym e-handel staje się coraz lepszy, wygodniejszy i bezproblemowy dla kupujących. Zobaczmy, co sprawi, że branża internetowa będzie jeszcze silniejsza w przyszłości. Personalizacja w e-handlu
Znany jako transgraniczny handel elektroniczny, dynamicznie rozwijający się rynek backdoorów umożliwia chińskim konsumentom kupowanie w Internecie towarów …
Logistyka dla e-commerce przeżywa obecnie rozkwit wraz z rozwojem handlu elektronicznego. Rosnąca ilość e-sklepów i ich zwiększone zapotrzebowanie na wsparcie procesów otworzyło możliwość dla nowych usług logistycznych dla e-commerce. Rozwiązania fulfillment stają się coraz bardziej popularne, będąc dla firm ciekawą, jak i ...
Od połowy ubiegłego roku obowiązują zmodyfikowane zasady opodatkowania transgranicznego handlu elektronicznego między przedsiębiorcą a konsumentem (B2C). Dowiedz się, jak obecnie należy rozliczać sprzedaż przez Internet. Wewnątrzwspólnotowa sprzedaż towarów na odległość (WSTO) Definicję wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość podaje art. 2 ust. 1 …
Poznaj szybki wzrost TEMU w transgranicznym handlu elektronicznym, jego efektywny model biznesowy i solidne wsparcie techniczne. Dowiedz się, jak drukarki etykiet …
Kolejnym problemem handlu elektronicznego dla klienta jest mniejsza przyjemność z zakupów on- line niż z tych tradycyjnych. Wiele osób czerpie satysfakcję z samego faktu chodzenia na zakupy,
Od połowy ubiegłego roku obowiązują zmodyfikowane zasady opodatkowania transgranicznego handlu elektronicznego między przedsiębiorcą a konsumentem (B2C). Dowiedz się, jak obecnie należy rozliczać sprzedaż przez Internet.
Firmy mogą wykorzystać ogromny potencjał transgranicznego handlu elektronicznego i stworzyć solidne, zintegrowane międzynarodowo przedsiębiorstwo na …
handlu elektronicznego w Polsce będą rosły w granicach 39% rocznie, a w 2016 roku mogą osiągnąć wartość nawet 31 mld dolarów (Forbes, 2012). Za dalszym, dynamicznym rozwojem m-commerce w ...
1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 22 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 28 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta 36 Rozdział 2 Rozwój i strategie handlu elektronicznego 45 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w ...
Opracowanie oprócz definicji handlu elektronicznego i transgranicznego e-handlu wraz z perspektywami jego rozwoju opisuje problem badawczy w kon-tekście budowania doświadczenia e-klientów przez e-detalistów oraz operatorów ekspresowych, logistycznych i pocztowych. Ponadto przedstawiono ewolucję usług logistycznych dla handlu ...
System logistyczny i transportowy transgranicznego handlu elektronicznego musi spełniać kilka kluczowych wymagań. Przesyłki muszą być szybkie, bezpieczne, …
logistyka I Hanna Niedźwiedzińska Rozwiązania logistyczne w handlu elektronicznym JEL: L96 DOI: 10.24136/atest.2018.526 Data zgłoszenia: 19.11.2018 Data akceptacji: 15.12.2018 Artykuł przedstawia aktualną sytuację handlu elektronicznego w Polsce oraz zagadnienia związane z najczęściej spotykanymi problemami sklepów internetowych zarówno w aspektach związanych …
Coraz częściej e-klienci decydują się na zakupy zagraniczne: obecnie już co piąta transakcja elektroniczna przekracza granice. Do 2020 r. wartość rynku e-commerce osiągnie 4 …
Jest to stosunkowo młoda gałąź gospodarki, a jej nazwa pochodzi od angielskiego terminu e-commerce. Słowo to weszło do polskiego uzusu językowego, dlatego obecnie używa się obu pojęć wymiennie. W praktyce oznaczają jednak to samo. Obecnie na rynku wyróżnia się kilka rodzajów handlu elektronicznego:
W dzisiejszym globalnym świecie handlu elektronicznego, logistyka cross-border stała się integralną częścią strategii biznesowych wielu przedsiębiorstw. Firmy, które chcą rozszerzyć swój zasięg na międzynarodowy rynek, często napotykają na liczne wyzwania logistyczne związane z przesyłkami międzynarodowymi. Warto zatem zadbać o dobór …
Handel elektroniczny jako alternatywa dla tradycyjnego kanału dystrybucji; Zarządzanie logistyką w handlu elektronicznym Podstawowe problemy decyzyjne w logistyce handlu elektronicznego; Etapy procesu decyzyjnego w logistyce handlu elektronicznego; Wybrane modele logistyczne w handlu elektronicznym
Ceny transgranicznego doręczania paczek są średnio od 3 do 5 razy wyższe niż krajowe ceny doręczania wszystkich produktów. Około 62% firm, które chcą sprzedawać online, identyfikuje wysokie koszty dostawy jako problem. Stanowi to przeszkodę dla rozwoju transgranicznego handlu elektronicznego.
W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano …
Wyzwania logistyczne. System logistyczny i transportowy transgranicznego handlu elektronicznego musi spełniać kilka kluczowych wymagań. Przesyłki muszą być szybkie, bezpieczne, niezawodne i przede wszystkim kosztowo opłacalne. Jednak koszty logistyki międzynarodowej są wysokie, a obsługa takiego systemu jest trudna i wymagająca ...
wiele nowych możliwości dla rozwoju handlu międzynarodowego oraz realizacji koncepcji rynku globalnego, w której dystans geograficzny dzielący sprzedają- cych i kupujących traci na znaczeniu. Panujący współcześnie niemal nad każ-dym obszarem naszego życia internet całkowicie zmienił sposób, w jaki pojmują. Rozwój transgranicznego handlu internetowego…
Logistyka jako instrument kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym Drucker P .F. (1 954), The P ractice of Managem ent, Harpe r & Brothe rs, New York. Gemiu s (20 16), E-comme rce ...
Gajewska T.: Logistyczne asp ekty wynikające z f unkcjonowania handlu elektronicznego w ujęciu teorii i praktyki, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2009, s. 3 -4.
Cytowanie: Gajewska T., 2009, Logistyczne aspekty wynikaj ... Zakupy internetowe dla coraz wi ększej ilo ści klientów stanowi ą najwygodniejsze rozwi ązanie. Zatem celem logistyków powinno by ć opracowanie "inteligentnej" strategii pozwalaj ącej na rozwój e-handlu a zarazem minimalizuj ącej istniej ące problemy koncepcyjne, do których zalicza si ę problem opó źnie ń w ...